CARIERE / DEZVOLTARE

Micul ghid al agentului imobiliar de succes în HOMECITY

 

17 calități ale unui agent imobiliar de succes. Deloc întâmplător, acum, majoritatea lor se aplică oricărui membru, partener și afiliat HOMECITY GROUP.

 

Noi, familia HOMECITY, sprijinim fiecare membru, partener și afiliat în egală măsură cu sprijinul pe care acesta este dispus să-l ofere celor cu care lucrăm și conlucrăm.

Se știe că - indiferent de domeniul de activitate - o carieră reușită se contruiește prin muncă și dedicare. Pentru ca acest lucru să se întâmple, agentul imobiliar de succes din HOMECITY deține o serie de calități. Toate îl ajută să performeze și constituie baza unei cariere solide. Precum în alte profesii, meseria de agent imobiliar se bazează pe abilități care pot fi învățate și dobândite odată cu experiența.

Majoritatea calităților care determină succesul unui agent imobiliar sunt previzibile. Este bine cunoscut faptul că cei care activează în acest domeniu trebuie să acorde atenție brandului personal, da – ați auzit bine, și să investească în propria educație, dezvoltând constant cunoștințele profesionale.

Pentru a intermedia cu succes procesul de vânzare-cumpărare sau închiriere, agenții imobiliari trebuie să denote profesionalism și implicare. Un broker de succes știe că posesiunea care face obiectul contractului este un bun valoros nu doar pentru vânzător, ci și pentru cumpărător.

Vrei să fii un agent imobiliar HOMECITY de succes? Mai jos, am alcătuit o listă cu 17 dintre cele mai importante calități pe care un agent imobiliar trebuie să le posede pentru a excela în HOMECITY.

 

  1. Responsabil. Cu alte cuvinte, nu aruncă vina pe alții, acceptă provocările și își asumă responsabilități. Asta vine la pachet cu momentul când cineva devine adult. Este șeful propriei sale vieți, ia decizii, își asumă ceea ce face, câștigă respectul celorlalți în timp, știe că vorba pe care o spune vine de la el, nu de la alții.

 

  1. Sincer. Știe că – în afara curajului – pentru a reuși în viață are nevoie de mult tact, iar acesta e important să se împletească perfect cu sinceritatea. El o aplică, știind că aceasta îl va ajuta mereu să trieze persoanele din jurul său.

 

  1. Loial. Loialitatea, în egală măsură față de ceilalți și față de sine, loial valorilor și principiilor sale și să fără a trăda vreodată, îi va aduce nenumărate beneficii de-a lungul vremii. Cel care arată că are această trăsătură de caracter poate crea relații interpersonale de calitate care îl vor ajuta în împlinirea carierei și menirii pe care o are. Prin această calitate își va proteja respectul de sine și va avea încredere în el mai mult decât în oricine altcineva, un factor indispensabil pentru a avea succes în viață!

 

  1. Intuitiv. Este conștient că are o intuiție foarte dezvoltată și știe uneori s-o asculte la fel de bine cum își ascultă și rațiunea. Având această calitate cu care s-a născut, ea fiind capacitatea de a înțelege ceva, fără a fi nevoit să ducă acel lucru prin filtrul rațiunii, o folosește în special în situațiile-limită sau în cele în care nu are timp să despice firul în patru.

 

  1. Creativ. Dispune de imaginație și e foarte creativ, perspicace, îi place să gândească și să dezvolte conceptele abstracte.

 

  1. Conştiincios. Nivelul său de atenție este ridicat, nivelul de impulsivitate este scăzut, iar comportamentul său este direcționat către obiective. Cel care întrunește această calitate umană tinde să fie organizat. El planifică totul în detaliu și este atent la termene și termenele limită.

 

  1. Educat. Nu vorbim de cel care a studiat la Harvard, deși vine cu un plus, ci de cel însetat de învățătură. Vrea să învețe și este deschis la noi experiențe. Este o persoană care își dorește și știe cum să contribuie la propriul succes. Odată ce cunoaște asta, el știe că succesul este generat prin învățarea și respectarea unui model. Fiind educat poate crea cu ușurință relații, totodată, poate prospecta, acționa și conlucra cu cei din jur pentru atingerea oricărui target.

 

  1. Extrovertit. Îi place să fie sociabil, îi place să vorbească mult (dar cu sens) și să fie asertiv. Este foarte energic și se simt foarte bine în preajma altor persoane, ceea ce îi generează un real entuziasm în societate.

 

  1. Deshis/receptiv. Este curios și dornic să învețe lucruri noi, este receptiv la informații, atent la idei noi și argumente. Având un grad înalt de deschidere/receptivitate tinde să aibă o gamă largă de interese.

 

  1. Empatic/respectos/amabil. Oferă încredere, bunătate, afecțiune, este cooperant, dă dovadă de altruism, lucrează bine în echipă și nu are tendința să exagereze cu competitivitatea. Este foarte interesat de oameni și îi pasă de semenii săi. Îi place să ajute și să-i facă pe ceilalți fericiți.

 

  1. Conex. Relaționează cu publicul țintă, atât clienții interni, cât și clienții externi. Relaționarea fiind o calitate absolut necesară oricăui membru, partener afiliat HOMECITY. Pe parcursul activității sale, acesta va fi nevoit să interacționeze nu doar cu liderii, managerii afacerii sau cu partenerii cu care conlucrăm – clienții interni, dar mai ales cu vânzători, cumpărători și companii sau instituții direct interesate de astfel de tranzacții și servicii conexe – clienții externi. Așadar, el deține arta relaționării prin conversații convingătoare și empatice. Cea mai bună relaționare cu părțile implicate scutește agentul imobiliar HOMECITY de stres sau de situații conflictuale și îl va poziționa într-o lumină favorabilă. În interacțiunea cu un cumpărător, agentul va face tot posibilul să-i ofere acestuia terenul sau casa mult visată, ținând cont de necesitățile și dorințele sale. Pe de altă parte, în interacțiunea cu vânzătorul, agentul trebuie să denote siguranța că vânzarea se va face în cele mai bune condiții și în împrejurări cât mai favorabile pentru acesta. De aceea, la HOMECITY se lucrează doar pe bază de contract, respectând și aplicând permanent politica internă și legea. Cu alte cuvinte, felul în care agentul imobiliar interacționează cu persoanele direct implicate influențează în mod evident procesul comercial.

 

  1. Disponibil. Disponibilitatea permanentă a acestuia și implicarea în soluționarea oricăror probleme sunt calități care îl vor transforma într-o persoană demnă de încredere. După cum știm cu toții, o tranzacție se poate produce oricând.

 

  1. Integru. Integritate profesională e absolut necesară. A da dovadă de integritate în profesia de agent imobiliar este o calitate obligatorie. Este important ca agentul imobiliar, de pildă, să țină cont nu doar de interesele personale, ci mai ales de cele ale clientului, fie că vorbim de vânzător și/sau cumpărător. O persoană integră, onestă și cinstită va avea câștig de cauză, în special în domeniul vânzărilor și serviciilor conexe. În plus, un agent imobiliar corect, care acționează conform cu misiunea HOMECITY și după principiile și valori noastre puternice, își va crea o reputație bună. Acest lucru îl va diferenția în industria imobiliară și îl poate transforma într-un adevărat profesionist.

 

  1. Analist. Ține pasul cu tendințele pieței și este în permanență informat despre evoluția contractelor. Aceste două caracteristici sunt esențiale pentru o persoană care își dorește să lucreze într-o agenție imobiliară HOMECITY. Prospectarea constantă a pieței, cunoașterea legislației imobiliare și procesului de creditare cu toate particularitățile sale, implicit evaluarea, dar și contractele conexe pe care le poate propune pe mai departe sunt baza sa. Aceste calități sunt strâns legate de dorința personală de a evolua și de a fi la curent cu toate noutățile din domeniu. Un bun agent imobiliar trebuie să analizeze permanent piața imobiliară, cunoscând trendurile de creștere sau de scădere a prețurilor, dar și valorile reale ale imobilelor pe care le va vinde. Prospectarea permanentă a pieței contribuie la găsirea unor soluții rapide și favorabile pentru clienții agenției HOMECITY. Acest atribut îi conferă calitatea de specialist agentului imobiliar.

 

  1. Negociator. Este un bun negociator. Abilitatea de a negocia o avem cu toții de la naștere. Cei mai buni negociatori fiind copiii. Ei știind să genereze rumoare până când obțin ceea ce vor. În cazul nostru, la HOMECITY, este de la sine înțeles că, deși strigătul la acțiune diferă, un agent imobiliar de succes este un bun negociator. Această calitate o are sau o dobândește și se perfecționează odată cu experiența. De aceea, în cadrul Academiei HOMECITY, agenții imobiliari sunt nevoiți să urmeze diferite cursuri care au ca obiectiv învățarea tehnicilor de negociere și persuasiune, pe care să le exerseze ulterior în interacțiunea cu clienții.

 

  1. Determinat. Granița dintre cerere și ofertă este legată de hotărăre și perseverență. Determinarea și perseverența sunt două calități pe care orice persoană ar trebui să le dețină pentru a performa, indiferent de domeniul de activitate. În cazul agenților, membrilor și partenerilor afiliați HOMECITY, determinarea și perseverența poate fi tradusă prin disponibilitatea față de client și prin tenacitate în raport cu solicitările acestuia. În fond, pentru a se dovedi un adevărat specialist, agentul imobiliar HOMECITY trebuie să investească pentru a-și îmbunătăți serviciile și pentru a constitui un punct de sprijin nu doar pentru agenția imobiliară, ci și pentru vânzător sau cumpărător. Desigur, cunoștințele acumulate în domeniul imobiliar și determinarea de a ține pasul cu noutățile apărute sunt factori cheie pentru o carieră de succes și un solid pilon pe care pot să-și clădească un prezent lipsit de grija materială.

 

  1. Antreprenor. Fie are o firmă, fie este dispus să-și deschidă propria firmă și să investească în ea. Dacă ești hotărât să reușești, însă te afli la început de drum și nu ai suficenți bani pentru a-ți dezvolta afacerea, indiferent de activitatea principală, HOMECITY EXPANSION – prin programul său de dezvoltare și administrare a afacerii, este cheie ta. Desigur, această calitate nu seamănă cu cele 16 anterioare, dar le include.

 

 

Cum poți să profesezi în domeniul imobiliar la HOMECITY? Un curs de agent imobiliar este o soluție nu doar binevenită, ci de bază. Nu-i suficient un curs, dar cu primul pornim spre celelalte care ne vor arăta calea către succes. Dacă dețineți aceste calități esențiale enumerate în Micul ghid al agentului imobiliar de succes în HOMECITY,  obligatorii și definitorii pentru un agent imobiliar, în calitate de viitor membru, partener și afiliat, este momentul să facem următorul pas.

 

 

Deveniți un membru, partener și afiliat

Noi, în HOMECITY, ne dorim să-i primim alături pe cei care caută succesul afacerii noastre și sunt gata să contribuie la acesta ca la propriul lor succes. Însă fără instruirea de care cu toții ne bucurăm, fără a fi dispuși să investim în noi și să aplicăm un standard care s-a dovedit a fi nu doar de calitate, ci mai ales unul al reușitei noastre, de obicei nu iese nicio rețetă de succes. Așadar, oferim perioade de instruire pentru toți membrii, parteneri și afiliați HOMECITY cu sau fără experiență, care își doresc să activeze în acest domeniul imobiliar sau în domenii care se află în conexiune cu HOMECITY GROUP. Prin urmare, dacă domeniul imobiliar nu-i pe placul tău, oferim oportunități și în alte domenii de interes. În cazul în care dorești să aprofundezi particularitățile industriei înainte de a decide dacă vrei să urmezi această profesie, există  materiale la un click distanță. Bine de știut. Cursurile HOMECITY IMOBILIARE se adresează agenților imobiliari care sunt parte a acestui domeniu, educația fiind parte a documentării, intruirii, pregătirii și specializării constante.

 

Ce face un agent imobiliar și care sunt principalele lui atribuții, se întreabă cei interesați.

 

Agentul imobiliar HOMECITY nu-i turist, dar călătorește după proprietăți și prospectează piața în mod constant pentru a fi de un real ajutor în intermedierea procesului de vânzare-cumpărare. Prin interacțiunea cu clienții, acesta își prezintă serviciile, implicit serviciile conexe din HOMECITY GROUP. Acesta reprezintă atât agenția, clienții interni și serviciile conexe ale acestora, cât și clienții externi, fie cumpărătorul sau vânzătorul, fiind responsabil de identificarea celei mai bune oferte în materie de proprietăți imobiliare, însoțind clientul pentru a vizualiza imobilul și ajutându-l să ia decizia corectă, în acord cu cerințele sale. De asemenea, agentul intermediază negocierile cu vânzătorul și consiliază cumpărătorul în procesul de achiziție. Agentul imobiliar HOMECITY care reprezintă vânzătorul unei proprietăți imobiliare vine cu un pachet de instrumente: fotografii, informații, fișa imobilului, textul anunțului (vânzare-cumpărare-închiriere) ce va fi publicat, pe care îl promovează în consecință. Pe de altă parte, urmărește atingerea fiecărui target, se întâlnește cu potențialii cumpărători, negociază în numele proprietarului pentru a obține prețul dorit și răspunde tuturor întrebărilor și curiozităților celor prezenți la vizionare sau aflați în sistemul de licitație. De asemenea, propune licitații în sistem HOMECITY BID. În cele din urmă, acesta informează proprietarul în legătură cu documentele necesare pentru încheierea tranzacției și oferă sprijin pe toată durata procesului de vânzare-cumpărare.

 

Pe platforma imobiliare.homecity.ro, cumpărătorii pot filtra anunțurile în funcție de interese, iar odată identificate, propietățile pot fi vizionate împreună cu un agent imobiliar care are în portofoliu acel contract. Prin urmare, agentul însoțește cumpărătorii pentru a viziona proprietățile, prezentându-le particularitățile acestora și alte detalii relevante care să-i convingă în procesul de achiziție.

 

Ce alte lucururi realizează un agent imobiliar? Lui îi revine sarcina de a întocmi documentația și de a media încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Acesta poate să se implice în relația cu agentul de creditare și banca creditoare, oferind sprijin la nevoie cumpărătorului. Disponibilitatea permanentă a agentului atrăgând ulterior recomandări favorabile, care îi vor servi în extinderea portofoliului de clienți. Se știe că o rețea de clienți mulțumiți este extrem de importantă pentru un agent imobiliar de succes. Un activ de valoare îl reprezintă contactele pe care acesta le dobândește și le menține. Prin ele își va putea ușura semnificativ munca de agent. Așadar, este important să stabilească relații de afaceri și legături cu dezvoltatori imobiliari, cu noi clienți și cu vechi clienți mulțumiți de munca sa, cu persoane care activează în mediul bancar și sunt responsabile de acordarea creditelor și așa mai departe. Urmând modelul HOMECITY IMOBILIARE, agentul va putea găsi soluții rapide la problemele care survin, fie că este vorba despre vânzarea sau închirierea unui imobil.

Ce să rețină un agent imobiliar HOMECITY? Trebuie să posezi câteva calități de bază care îți pot aduce succesul în carieră. După cum spuneam, este imperios necesar ca agentul să aibă deschidere permanentă pentru perfecționarea sa profesională. Experimentând și documentându-se constant, apoi investind și reinvestind profitul, va reuși să se specializeze în acest domeniu aflat într-o perpetuă schimbare și va cunoaște succesul afacerii.

 

Dacă noi, HOMECITY GROUP, am reușit în această afacere, care reprezintă ceva mai mult decât pare sau poate fi spus într-o povestioară de succes, credem că, de vreme ce ai acele calitățile enumerate mai sus și vrei să te devolți prin ele, și tu poți. E simplu. Acționează! Pentru asta ți-am pregătit o serie de instrumente. Unul dintre ele îți va demonstra că de tine depinde succesul. Banii nu cad din pom, dar se înmulțesc când sunt puși în mișcare.